Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Białostockiej informuje, iż od dnia 04-01-2022 r. można złożyć wniosek o dodatek osłonowy.
Dodatek osłonowy to pomoc jednorazowa, która przysługuje za okres 01-01-2022 r. do 31-12-2022 r.
Wnioski o wypłatę dodatku należy złożyć do 31-10-2022 r. Wnioski złożone po tej dacie pozostawia się bez rozpoznania.
Uwaga!
Osoby zainteresowane złożeniem wniosku proszone są w pierwszej kolejności o wykorzystanie w tym celu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP.
KROKI:
- Wydrukować wniosek, dokładnie wypełnić i podpisać.
- Wniosek zeskanować.
- Zalogować się na platformie ePUAP i z katalogu spraw wybrać zakładkę Pismo ogólne do podmiotu publicznego. W dalszej kolejności kliknąć przycisk Załatw sprawę.
- W formularzu wpisać informację dla urzędu (imię i nazwisko, rodzaj wniosku) oraz dołączyć zeskanowany wniosek w formie załączników.
- Podpisać wniosek podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym.
Istnieje również możliwość przesłania wniosku za pośrednictwem poczty na adres Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, 16-020 Czarna Białostocka ul. Torowa 14A
Wnioski przesłane na adres poczty sekretariat@m-gops.pl należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnić z wykorzystaniem profilu zaufanego. W pozostałym przypadku pozostaną bez rozpatrzenia.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Ministerstwa Klimatu i Środowiska
